Speciell GÄST i mitt blogghem!

Skulle du eller vet du någon annan som skulle vilja vara min speciella GÄST här i mitt blogghem?!
Under hösten har jag några inplanerade gäster som jag gör Hemreportage hos. Har de någon verksamhet eller skön hobby så gör jag reklam för detta. :)
 
Man kan välja Helhetsinslag eller Guldkorn 
Helhetsinslag= Större vyer av hemmet
Guldkorn= Detaljer av ditt hem
Hör av dig till mig på [email protected] 
 
Med dessa besök och titt in hos varandra hoppas jag på att kunna sprida inspiration och idéer eller bara kolla att andra har lika vardagligt som vi, så häng med på en kul höst i hemmen!
 
 
Senare i veckan bjuder jag in Er till mitt hem  //CaroLine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0