Londonrutor till lördagsfrukosten

 
VÄRME och kärlek sprudlar i dessa bilder från ett underbart vackert och pulserande London. 
Jag älskar verkligen mixen mellan de stora maffiga gatorna som sträcker sig lååångt och de små ombonade gatorna där blommor och träd klär väggarna. Fick en härlig känsla av att man tänkt med hjärtat på ALLT, detaljerna i staden har det inte slarvats med!
 
 
Bjuder er på bildrutor från London till lördagsfrukosten kanske få bli kaffefika på Starbucks idag :)
 
 Vi har ett hem som står inför "viljan att fixa och lulla till det"  Dessa bilder ger mig mycket inspiration till inredning med värme. 
Kommer inom de närmsta dagarna att göra ett reportage Hemma hos mig själv, Välkomna på kaffe och kanelbulle i mitt hem :)  //CaroLine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0