Älskar stämningen!

Mitt i myllret, blandmix med människor och olika kulturer gör staden till en dynamisk och vacker stad, sitter jag i den varma, brännande solen med en lunchöl. Blickar ut över de stötta och nötta gatorna och fasaderna, de är charmigt slitna men man kan känna de gedigna och rejäla jobb som ligger bakom byggnaderna.
Det är just det som gör det så vackert trots sin slitenhet.
 
Den stora glaskulan som rullar runt på Royal Opera fasaden hade innehållet en dansande människa! eller figur ;)
Jag hade ögon inställda på mycket detaljer som betyder mycket för helheten! För att vara första gången i London  så kollade jag in det som jag ville känna och se inte vad alla bör ha sett. Det kommer absolut blir flera resor dit och så småningom hinner jag lägga mina ögon på allt viktigt.... ;)
Kolla in de underbart vackra halkskydden på trappan ner till Underground. hmm halkskydd i våra trappor är så gott som obefintliga :/
Här har de arbetat med en annan dimension i skyltningen, läckert kreativt enligt mig. 
Njuta och suga in massor av energi och inspiration var det inga problem med.
Det kommer mera bilder och tankar och även idéer som bubblar!'
 
Nu kaffemys i soffan utan kaka, nytränad! //CaroLine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0