Utblåsta betongskelett!

Klossbygge..
Vägministeriets hus slutfördes 1975 och ritades av arkitekterna George Chakhava och Zurab Jalaghania. De här husen är väl insprängda i naturen precis samma tänk som det är idag .
Flera av Sovjettidens lämningar i Tbilisi är idag utblåsta betongskelett. Men så häftiga, hoppas de får en ny chans dessa underbara "klossar"! De här huskropparna ger mig en stark känsla av de lego och klossbyggen som jag och min son byggt när han var liten ;)
När jag läste på Fysisk Planering med kursen husbyggnad levde jag upp lite extra...imorgon visar jag en av mina modeller som jag gjorde med en ganska djup analys innan den skapades, nöjd än idag faktiskt.
Välkomna på en liten titt imorgon.... zzzzZZZz
Detta får bli det hela från mig denna helg som bara sprang iväg med mycket socialt liv så det blev mindre här på bloggen men hoppas ni haft en underbar helg med underbara vänner!!
GoNatt o Kram //CaroLine

Träden kommer ikapp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0