Tonårsrum från förr ;)

Välkommen tillbaka HEM till 80-talet!
Det här är mycker intressant, jag som möblerat om och om i massor, kolla in dörren till garderoben och hur nära den är glashyllan på spegeln! Hmm.. måste vara en snäv vinkel på detta foto ;) !! En vit liten special Rosett på palmens stam skulle enligt mig sitta Fint..!
Dessa ommöbleringar skedde på nätterna när alla låg och sov, Tyst opererade jag i natten! Hihiihi...

Tvn, svart/vit, en mycket kär ägodel! På hyllan skymtar den bärbara stereon med löstagbara högtalare :) den hängde med en hel del. Där spelades Howard Jones och Billy Idol i massor.
Man kan skymta längst ner i hyllan bakom sängen en plast väska, av Idag märke Läcker!
Vet att jag störde mig i massor av det för smala fönstret, ville ha bredare med flera gröna växter.
Från detta fönster gick en egenbyggd linbana för Barbie till min bästa vän Soffe. Vilka tider.... ;)
Nu behöver jag min SkönhetsSömn! //CaroLine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0