SommarKärlek....

Varje morgon går jag från min sköna säng ut på taket och plocka ett par mogna smultron med massor av sommarsmak! Inte varje morgon vaknar jag med solen som värmer mitt ansikte men om det är så tar jag täcket med mig ut på taket och somnar vidare en stund i solen, sommarkärlek!
 
Grillmästaren i hemmet har utvecklat grillandet till rökning av kött i whiskeysmak/doft! Det rekomenderas starkt, helt underbart gott, sommarkärlek!
 
Min son och jag har bakat kanelbullar med ingrediensen sommarkärlek!
 
Krogbesök och njutning i stadens vardagsrum med roliga och trevliga människor, sommarkärlek!
Letat efter sommaren har jag verkligen gjort och jag fann den på Mellbystrand, den blåste rakt på mig, svensk sommarkärlek
 
Drinkar, renovering/utrensning och sortering och spännande inspiration i massor det tillhör också min semester, sommarkärlek!
 
Något som Inte får gå sommaren förbi det är Picknickar med nära och kära, denna äggmacka från min mamma på sandstranden i Mellbystrand :) Jag har plockat med mig stranden hem till taket och ni ska få se vad som händer lite längre fram, sommarkärlek!
 
Sonen Noak ska få sitt killrum upphottat med massor av färg, spel, tv och kuddar och även dofter i sin smak, sommarkärlek!
 
Hur ser din sommar ut?  Vad är sommarkärlek för dig?
 
Nu tillbaka till målarbyxorna med kaffefläckar som mönster... //CaroLine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0