Rosa renovering...

 
Semestern är i full gång och det är mitt piffande och lullande också :)
Här behövs ny färg och nya prylar, äntligen finns tiden till Inredning! Det är dax för tjejens rum som verkligen behöver uppdateras. Hon Älskar rosa och rosa ska det bli i massor, det är en mycket positiv och pigg färg som passar Maja perfekt!
Med rollern i ena handen och penseln i andra och öronen fulla med Sommar P1 så tar den rosa färgen över och breder ut sig. Ja den breder ut sig över mig också ;) men rosa hårfärg idag är inte min stil, hade det varit för flera år sedan så helt rätt! ;)
Resultatbilder kommer när den nya härliga inbäddade sängen kommer på plats under sommarskyddsnätet. 
 
Nu sommarfrulle med mormors nybakade frallor och mammas hemgjorda jordgubbssylt, drömmer mig tillbaka till frukostarna i trädgården när jag var liten och inte kunde sitta stil utan dansade och sjöng hela tiden. 
 
...en dag med SOL//CaroLine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0