Gårdshuset

 

Ernst Kirchsteiger lanserar Gårdshuset!

Där har jag min friggebod på 15kvm byggt i sten. Ernst har som vanligt valt de naturnära vita och behagligt sköna möblerna/inredningen. Skulle jag inreda här skulle jag ha svart som bas men sedan resten i vitt och ljust rosa.
 
 
Missa inte imorgon torsdag 5/7 tv4 kl 20.00

SOMMAR MED ERNST

Säsongsstart. Del 1 av 7. Ernst Kirchsteiger och snickarna Pirre Starrin och Mackan Nylén börjar med att fixa i ordning golven i huset och bygger en vägg av betongglas. Utanför huset skapar de en trädgårdshörna med ett växthus av lärkträ och ett par trädgårdskrukor tillverkade av avloppsrör.

nu är det Sommar! //CaroLine

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0