Blåsig sommarnatt...

...sommarnatt mitt i semestern blåsigt och mörkt! Det knäpper i de stora fönsterna i vardagsrummet, ligger nerbäddad med täcke och kudde i soffan med en thriller på tv´n (Tyst vittne) och en kopp varmt TE. Nää, det är inte likt mig att dricka natt-te men det värmer och doftar gott. Det är inte heller likt att på sin semester känna såå mycket höstkänsla och att vara frusen. Tänder mina minibrasor och njuter iallafall!  
 
Drömmer om att få vakna någon semestermorgon med solen som tittar in och bjuder ut mig på taket, jag drar täcket med mig ut och fäller solstolen, slumrar en stund i värmen som bränner mitt ansikte. Kanske imorgon är det en sådan underbar morgon?! 
 
Imorgon en dag med inrednings-pryl-glasögonen på :D
 
  Natti natti //CaroLine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0