Pedagogisk Fest ?

 
 Många järn i elden var mitt kodord för bordsplaceringen på en mycket trevlig sommarFEST!
Dricka i massor och av olika sorter, plockamat och hembakat härligt! Men det dansande Folket var bäst ;)
 
Att gå på fest med merparten pedagoger var en intressant historia, det blev mycket och lååånga plingande i glasen, de pratade alltid i munnen på varandra och ingen var Blyg. Det dansades och sjöng i massor ;)
 
Tidigt under kvällen föll nästan Alla in och var pedagoger och hade samma arbetsplats, skola! Vart kom detta ifrån, ingen ville vara opedagogisk. Jag svarade själv snabbt med att jag har arbetat på denna skola som vikarie. Detta har jag aldrig innan använt mig av i något annat sammanhang.
 
Gå på fest som Blondin var annorlunda men det berodde säkert på att jag alltid varit svarthårig innan. Jag har ofta fått kommentaren vart kommer du ifrån? Den frågan var helt borta! Nu kom frågan åhh har du färgat håret?
Dina ögon passar bra till även ljust hår..... 
De spännande diskussion om vilket land jag kommer ifrån och min familj är nog helt borta, lite sorgligt.
Det blev dans och sång även för mig, ej pedagog, det fortsatte senare heeela natten.
 
Hoppas Ni också har haft en dansande sommar?! :)
 
 
 
TACK Hille och Niklas för en rolig skrattFest //CaroLine
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hille

ÅÅÅÅh, vad kul att se sin fest utlagd här! Fina bilder du har tagit Carro!Kram

Svar: Fina bilder på fin fest! :)
CaroLine

2012-08-13 @ 22:04:35
URL: http://inspirationcaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0