Sommaranpassade hem Tävling!

 
Sommaren är påväg att lämna oss och det är snart dax att välkomna och bjuda in hösten i våra hem. Det gör jag med en värme i mitt hjärta, skiftningarna mellan våra årstider är fantastiska! Dessa perioder ger oss en uppfräschningsperiod i hemmet. Efter sommarens spring och utevistelse är det nu dax för det ombonade inne. Soffan behöver massor av kuddar, filtar och golvet kan behöva mattor som ger värme. 
 
Möblerar du eller sommaranpassar du ditt hem på något sätt? Berätta och ge tips här så kan det vara du som kommer med bästa förslaget och får en höstpresent hemskickad!
 
 
Min semester flög snabbt förbi och det räckte att jag drog på mig arbetsbyxorna så var det som vanligt.
Varma kvällar med skön skymning måste man ta vara på för de är få och de ger mycket energi :)
 
 
 
Hoppas att vi får en spännande och rolig höst ihop :) //CaroLine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0