Öppnar dörren till mitt Hem...

Den svarta nya dörren med det sneda fönstret öppnas, Välkommen till mitt hem, där skohögen är stor och aktiviteterna många! Vi har en liten mini hall men direkt därefter öppnar sig köket upp och det är inget litet kök.
Köket är hjärtat i vårt hem, dator och kompishäng, bakning och pluggande, underbar matlagning med musik i högtalarna, ett socialt och centralt rum :) Renovering med byte av golv och köksluckor är vad som behövs!!
Ja, ni ser även trappan är i stort behov av Målning! 
 
En del av övervåningens största rum är träningsdelen med sandsäcken "Ludde" som hänger i taket. Mycket böcker och tidningar finns även här uppe för att förgylla soffhänget utöver TV´n och dess spel.
 
Kryddhyllan är väl dekorerad med fina saker. ängelskulpturer som dottern Maja skapat.  
Tvättrummet som ligger i anlutning till köket får ta emot mycket saker i form av allt möljligt. Ett bra utrymme med  viss stökig sortering. ;)
 
Jag älskar den smala skoförvaringshyllan (Ikea) som även fungerar till mössor mm. Den slukar massor men tar inte stor plats. Njuter lite utav hösten även inne med blomsterkål och ljung, klassiker som är underbart vackra!
 
Jag i köket och testar den nya skateväskan som fungerar perfekt. Ett och annat trix med skaten blir det
också i detta rum. Jag är mycket nöjd med att vi har saccosäckar liggande på detta golv. Perfekt när man väntar på att maten ska bli klar, hålla koll på ugnen i liggande soft läge ;)  Här skapas det en del pyssel och idéer som växer.
 
 
 I vårt hem Grillas det året om och de senaste gångerna har det blivit rökt, underbart gott!
 
 
 
 
några äpplen från hemmet där projekten är många och långa ... //CaroLine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0