Balkongtävling: volang.elleinterior.se

tips från mig: skärmvägg med vackert tyg, pärlfjäril med lysande pärlor
mysig effekt i mörkret, plantering endast ätbart kryddor och bär,stenar
från havet som dekoration är på plats. Det som kommer att kompleteras
är sköna möbler med goa kuddar, gräslåda till kittlande under fötterna, en
färgglad matta (plast) och solcellslampor som jag sätter ner i krukorna.
Under sommarens gång plockar jag även vilda sommarblommor att
dekorera med vid sommardukningar. :) Sol från CaroLine
Här är min takterass under konstruktion...bjuder på lite tips
Skärmvägg med vackert tyg som lyser när solen ligger på, pärlfjäril med lysande pärlor
mysig effekt i mörkret (skapad av dottern Maja) :)
Plantering endast ätbart kryddor och bär, perfekt till morgonsmoothies! Här i målad Frigokruka. (frigolit från ett inköpt löpband)
Under sommarens gång plockar jag även vilda sommarblommor att dekorera med vid sommardukningar.
Stenar från havet som dekoration är på plats. Saknas vatten och det bjuder säkert sommaren på lite då och då.
En solhörna med "öppen" tavelram för sommarens bästa minne. Presenteras senare i sommar! ;)
Glasblommorna används som ljuskoppar för mörka nätters mys.
Det som kommer att kompletteras är sköna möbler med goa kuddar, gräslåda till kittlandet under fötterna (ett sommarmåste), en färgglad matta (plast) och solcellslampor som jag sätter ner i krukorna.
Jag kommer att utveckla och bygga på detta rum Hela sommaren...
Hoppas ni har fått lite nya goa idéer till ert sommarrum, varm kram //CaroLine
psst... Glöm inte kaffe och kaka i Solen ;)

Kommentarer
Postat av: Suzette

Mysigt att plantera egna smultron!

2012-05-09 @ 17:44:12
URL: http://www.mixamer.se
Postat av: CaroLine

Smultron tillhör verkligen mina favoritbär,

hänger man sedan upp hinken så kommer de med lite kärlek att hänga fullt med fina bär ;)

Välkommen tillbaka! CaroLine

2012-05-09 @ 18:20:41
URL: http://inspirationcaroline.blogg.se/
Postat av: felicia - fotokobran

sv; usch, dålig smak på glass! ^^

2012-05-09 @ 21:36:53
URL: http://fotokobran.se
Postat av: Volang-Linda

Vad roligt att du vill vara med i tävlingen! Superfina bilder:)

2012-05-09 @ 23:28:55
URL: http://www.volang.elleinterior.se
Postat av: CaroLine

Volang-Linda:

Klart man vill vara med på en sån Rolig tävling :)

2012-05-10 @ 08:53:32
URL: http://inspirationcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0