Planer och ändrade planer...

 
Idag skulle jag ta med er på ett spännande Hembesök hos Nina, Ante och Grim men 
ibland händer det som man inte vill ska hända...man blir Sjuk! Så besöket blir framflyttat och det besöket
kommer givetvis att bli lite extra! Så håll ut och håll framförallt ögonen öppna här på mitt Blogghem för info.
 
 
 
 
Måndagkväll (3 september) tänkte jag sätta fart på med ett annat Hembesök hos en färgstark och livfull familj.
Helena, Niklas, Simon och Vilmer ett hem som jag har varit och piffat och lullat i flertalet gånger men nu har de själva lekt loss och jag ska dit och kolla läget Ni följer väl med mig?! 
 
 
 
Nu väntar Bergakungen med en spännande och efterlängtad film... myskväll från //CaroLine
 
 http://www.sf.se/bergakungen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0