Inredning med telefon genom hela huset...

Inredningen i detta hus hade jag valt i runda, böljande former för att bryta det kantiga. Här är en molnliknande taklampa.
De här underbara glasbubblorna att sätta i de kantiga fönsterna och få en fin effekt.
Jag fortsätter med böljande former och sätter in de bubbliga Elementen.
Den här "telefonen" invoxicated av Karl Johan Ekeroth. Skulle vara kul om den hade funnits genomgående i Hela huset.
Mycket färg passar bra in och ger en skön ombonad känsla. Jag hade använt mycket tyger och stora mönster. Men absolut inge gardiner! Vill framhäva det speciella för huset, Fönsterna :)
De här kantiga enkla ljuslyktorna passar in vid ingången/hallen som en start på hemmet. För att
längre in i hemmet leva ut med de runda formerna!
Fräcka bokhyllorna som ger stöd till hela huset.
Sätter gärna snurr på en del i hemmet ... ;)
En färgglad soffa att sätta mitt i rummet, man kan få överblick och kontakt på alla håll.
Något gammalt och vackert sätter jag tillsist in här.
Det blir det sista arkitektur och inredningstipsen denna helg men som sagt det kommer mycket mycket mera..... ;)
Ha en go Söndagskväll  //CaroLine från soffan och nu film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0