Suddar inte bort kanelbullarna :)

Ikea fick inget besök av mig i helgen det har ingenting att göra med att de suddat bort mig hahhaa ;-)
Ibland eller ofta springer tiden iväg och man hinner inte med allt! Hoppas att någon där ute som har varit på Ikea på textilhelgen och kanske vill kommentera något om det här i mitt Blogghem?! 
 

Svenska folkets syjunta vinnare...

1:a pris – En IKEA symaskin och ett presentkort på IKEA värt 5000 kr går till Pia Hansson och pallen MARIUS iklädd en Virkad pyamas!
 
 
Jag har varit  på ett underbart trevligt och lite spännande Hembesök hos en tuff och hjärtlig familj. Detta doftande och sjungande reportage kommer under veckan, ni vill inte missa detta! ;)
 
Kaffe utan bulle från soffan //CaroLine
Kanelbullens dag är nu på torsdag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0