Smågodis Hemma hos...

Här var jag hemma hos Nina och Ante, Bloody Nails, http://www.facebook.com/BloodyNails?fref=ts
Gamla goa vovven Balder bjuder på lördagsmys. Missa inte Antes kepssamling i bakgrunden.
 
Samlingen av cupcakes är stor och ett färgglatt inslag i köket. Inte helt fel, man blir väldigt sugen på gofika ;)
 
 Här har vi Bloody Nails ateljéhörna, städat och allt i ordning. Välkomna!
 
 
 
Nu har vi kommit hem till Jessica Malmqvist och http://knoddstajl.se/
 
Vardagsrummet där allt i hemmet sker, lek, film och tv-häng och även skapandet av blöjtårtor.
 
Soffan som sällan är utan sällskap :)
 
 
 Blöjtårta i grönt.
 
 
Nere på bottenplan hemma hos Sasa och Reinar. Fräckt inslag i ett av rummen, där ute möter inne.
 
Snyggt "insprängd" förvaringsskåp, familjen är mycket duktiga på att utnyttja alla utrymmen i huset.
 
 
Dubbla gungor till de små tvilling-gossarna hänger framför huset på den stora altanen, där det även sprudlade av fina blommor.
 
 
 Denna något annorlunda och roliga, färgglada lampa står i fönstret hemma hos Marika och Christian, 
 
 
Kreativ ateljé finns givetvis i detta hem där det skapas mycket färgglada kläder :)
 
Nostalgi finns det gott om i det här glada hem!
 
Tre små godisbitar från mitt eget hem...
 
 
Här kommer det att dukas upp med, Rökt/grillad stek och hemmagjord vinsås med potatis och grönt,
till det rött vin. PollyProvning i soffan kommer senare under kvällen. En riktig Myslördag hemma hos mig :)
 
 
 
Många bollar i luften samtidigt, ett vanligt inslag i mitt liv ;)
 
Hoppas ni fått lite inspirerande smak av mitt smågodis //CaroLine
 
 
Vill du eller känner du någon som är intresserad av ett kul Hemma hos reportage här på mitt BloggHem 
Det kan väljas mellan Helhet eller små Guldkorn. Kontakta mig [email protected] //CaroLine
                                                                                                                       
                                                                                                                                
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0