Mitt hem o Ditt hem...

Välkommen hem till mig och mitt hem, mitt hem är ditt hem...eller nä. Mitt hem är Mitt och Ditt hem är Ditt iallafall vad det gäller stil och personlighet.
Förhoppningsvis har vi alla egna skapade personliga hem. Så när man besöker varandra så blir det en upplevelse som man inte har hemma i sitt eget hem.
Ett litet personligt välkomnande kan ju alltid skapas för de gäster som man har bjudit, precis som när man dukar med placering. Soffbordet kan vara dukat med små ting...personliga blommor,godisar,doftljus,tidningar,spel som är gästens favorit. Personligt medelande kan ligga på soffkuddarna, små fina post-it varianter. :)
Toppen för extra välkomnande men ändå i ditt hem!


Rollerblomman av: CaroLine

Sol på näsan! //CaroLine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0