Trädboende...

Höjdrädsla, att vara högt uppe och se allt ovanifrån är mycket häftigt och det ger ett bra perspektiv på miljön men det ger mig även kifttlande under fötterna och yrsel, höjdrädd!
Jag har ett perfekt yrke där jag ofta men inte alltid får stå på stege eller vara i lift och arbeta. Det gör att jag blir van vid höjder och tränar därmed bort rädslan.
Nu har jag en liten dröm om att få bo i upp i ett Träd!
Treehotel en timmas resa från Luleå, Harads. Här med underbar utsikt flera mil över skogarna och den mäktiga floden. Här ska höjdrädslan absolut försvinna!!
Det kommer mer fräcka boendetips under dagen...
Nu hotelfrukost på marken ;) //CaroLine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0