Personlig stil?

Stil = en term som betecknar Enhetlighet i formkaraktär inom arkitektur,mode,design,litteratur och måleri.



Har man samma stil hela livet? De flesta ändrar sin stil med åldern och sin utveckling. Självklart påverkas man mer eller mindre av trender. Hittar man en tydlighet i sin stil kan man skapa trygghet åt sin personlighet, åtminstone utåt sett men förhoppningsvis som helhet.
Jag som dekoratör och inredare finner givetvis det utmanande och spännande är att kunna koppla personligkläd-/hårstil med personens inredning. Oftast hittar jag rätt röda tråd men ibland slår det fel och det är spännande.
Jag är nog lite själv av en stilsökare hela tiden och av en lugnare karaktär som vuxen men med en ordentlig start som tonåring ;) leende på läpparna idag....eller vad säger du mamma?
Efter denna helg ska jag sätta namn på min stil. Vad har du för stil, kommentera gärna!
Nu fredagsmys pågång och den goda fredagsölen väntar...//CaroLine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0