Härlig Skräck!

Fortsättning på denna Lugna och Sköna helg ... 
 
 
 
blev...Jag gjorde det och det var Underbart!! Åkte Balder på Liseberg för Första men absolut inte sista gången! :) 
Sedan blev det Göteborgshjulet för att se på utlykten MEN då tryckte jag på NÖDstopp!! Detta trots att jag har åkt detta hjul som nummer ett tillsammans med Mix Megapol, Vip och det var helt OK! Tv var inblandad och man fick hålla god min ;)

Hoppas ni har haft en händelserik och sångfylld helg?! 
Nu är det kudden som väntar och mina ögon blinkar av trötthet så innan jag skriver alltför mycket fel så säger jag God Natt där ute!
//CaroLine
 
Psst.. imorgon blir det gobitar från mitt hem... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0