Färgpolisen...

Godmorgon, Kaffe och Tid i solen!

 Jag har varit lite suddig de senaste dagarna här på min blogg det beror på att jag lånat ut lite extra tid till någon annan ;) 

Jag har alltid varit en Färgpolis med strikt kombinationsberoende, som ex.  rött och rosa = absolut Nej!
Har jag fastnat för en färg en period då ska allt vara i den färgen. Ögonen är inställd på bara den färgen, Turkos, Rosa, Vinrött ... mönsterkombinationer har också varit lite mera uppstyrt och i viss ordning som finns i huvudet.
Trots att jag gått på konstskola där man verkligen leker loss med färg och form hur som helst så har slutresultatet varit i en ganska tydlig ordning. Svartfärg har varit den stabila tryggheten med stil som alltid funnits nära mig.
Nu tänkte jag lätta upp detta något.

Har varit på liten inspirationsrunda ...

Desigual,Nordstan Göteborg

Jag har även plockat fram min färgpalett, varm sommar 



Denna söndag ska det färgsprakas och monteras utemöbler till taket...
//CaroLine glöm inte SöndagsFika ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0