Sköna sommartankar...

Varmt bubbligt vatten, utan nymålade naglar och diskborste i handen diskar jag med ett leende på läpparna denna gång :)  Det doftar barndoms minnen från spisen där kryddkorvarna svettas och nypotatisen bubblar i grytan. Tänker på när jag var liten och mamma lagade lunch och solen sken in genom våra stora vardagsrumsfönster. Radion var ofta på men jag minns inte vad som spelades utan bara ett skönt bakgrundsljud det gjorde stämningen härlig.
Jag lyssnar på Sommarpratarna i P1 och inspireras i massor. Ensam hemma och semesterkänslorna kommer smygande....det finns stort utrymme för kreativt tänkande! Denna sommar som kommer att sträcka sig ända till slutet av september känns som favoritglassen som Aldrig tar slut, underbart go känsla!
 
Nu ska en inspirerande barfota man få förstärka allt detta under en kopp kaffe med vaniljsmak, Ernst varsågod och starta min sommar! //CaroLine
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0