Sammets-Lila höst med yllefilt och broderade kuddar...

 
Lila-sprakande hem där kontrasterna har HÖSTmöte :) kommer bli en mycket spännande inredningshöst!
Glas,krom och högblankt ihop med matt sammet och grovt ylle. Kryddas gärna med näver,renhorn och skinn och du har fått till rätt smak! Till detta serveras Koppar som nytt material i lampor och möbeldetaljer.
 
Mönsterlek är inte farligt utan sätt ihop de mönster du tycker om så kommer det att passa. Begränsa bara denna ytan. Bästa sommarfotot förstorar du upp och du är helt inne med snygga fonväggen i höst med. 
 
Inspiration från japanskamotiv och mönster är perfekt i tiden, djurmönster och färgstarkt etno likaså.
 
 
 
 
Jag tog till mig det lila under sommaren genom min sons färgval till hans renovering, riktigt skön och behaglig färg. Under allt målande och penseln i vänster hand skulle jag gärna kunnat måla allt i hyllan också, meen det var inte populärt! ;) 
 
 
Glöm inte att dekorera ditt hem med saker du Gillar och som betyder något för dig...
 
 
En skön färgrik helg sänder jag till dig!  //CaroLine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0