Det svarta med färg o form

Hotellfrukost får det bli med datorvän, inte fel ibland.....
Det svarta huset som har raka linjer och slät fasad, inget material eller detaljer sticker ut typ fönsterbläck, dörrtak mm, är det hus som kan visa upp de böljande och färgrika möblerna på bästa sätt.
Sedan kan det vara så att man förväntar sig inte den typ av möbler här och det gör det hela mer spännande. :)
mina möbel förslag som skulle göra detta vackra hus mer spännande



Karim Rashid säng med dolda fack, ser tekniskt spejsad ut. :)
Fåtöljerna Kreemy av Karim Raschid som goa bubblor att krypa in i, välj den färgkombinationen som du tycker bäst om.
Bordet Endless av Karin Rashid snirklar sig på ett skönt sätt! tänker på mina slangar när jag ser denna möbel
Här i vitt för att få ett lugn och nykterhet ibland all färg :)
Bokhyllan Kurl Bookcase av Karim Rashid



Väggskulptur av Patricia Urquiola ii 3d!
3D är det absolut som gäller allt från teknik till skulpturer och tapeter :) skapa effekter i rummet.
De här rutorna känns det är små rum som sticker ut från väggen.
Glas är också väldigt inne vad det gäller inredning, här en trappa som känns isblock, kallt att gå på?
Trappan använder jag i denna inredning. :)
Lite pyssel att fixa med står på dagens agenda...så smaka på detta såläng så ses vi senare då med en ny carolineidé :) //CaroLine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0