9 stycken Godingar...

Vinglas med Betongfot, i olika mönster. Det är så Vackert med det sköra glaset ihop med de grova fötterna sen med det vinröda vinet till detta. SKÅL nr1
Döskallebling Skor att dansa i :) så rockiga och supersnygga!

Ljusgubbe som vill släcka men som ger ett bra ljus, ok här nere på golvnivå men den går ju även att sätta i uttag högre upp. Rolig idé!

Snäckhandfat även detta i betong, behöver nog inte förklara detta är bara underbart!

Chick-a Dee Brandvanare fågelsång vid brandvarning...en betydligt snyggare detalj i taket än en vanlig branvanare.

Salladskål inkl. bestick av Göran Heintz en smart och enkel design passar mig i smak...mums ;)

Bokträd av Kostas Sytariotis en perfekt möbel som talar för sig själv, den är så vacker även utan böcker
Denna möbel har säkert flera användningsområden i tex. offentlig miljö.

Här blir jag så Lycklig "Sittoväx"(eget namn) en social hängmöbel! Jag har absolut velat ha en sådan hemma men tänk vad det hade blivit snyggt med sådana här i olika färger och former i stadsmiljö!! :):):)

Nu något mera sobert vinflaskor diskret invävt i väggen, läckert och Gott!

Det här var mina 9 Godingar som ökar mitt habegär! Vad gillar du, vilken är din favorit pryl?
nu skönhetsSömn //CaroLine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0