Ljusglimten på min sida denna vecka...

Här är veckans skulptur....
"Twiddles" är gjort av textilkonstnär Paulina Svensson 2010. Är en ljusskulptur som även fungerar som lampa. Fotograf Björn Johansson. Länka till min hemsida paulinasvensson.se. Görs på beställning. Pris från 5000kr.
Kommer eventuellt finnas att beskådas på konstnärernas kollektivverkstad (KKV) under konstrundan i majorna 21-23 april. Beror lite på om jag får ledigt från jobbet nån dag den helgen så jag kan vara med och vakta utställningen..
"Twiddles" är gjort av textilkonstnär Paulina Svensson 2010. Är en ljusskulptur som även fungerar som lampa. Fotograf Björn Johansson. Länka till min hemsida paulinasvensson.se. Görs på beställning. Pris från 5000kr.
Kommer eventuellt finnas att beskådas på konstnärernas kollektivverkstad (KKV) under konstrundan i majorna 21-23 april. Beror lite på om jag får ledigt från jobbet nån dag den helgen så jag kan vara med och vakta utställningen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0